„Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek. A sütik használatát bármikor letilthatja! Bővebb információkat erről Adatkezelési tájékoztatónkban olvashat.”

Tanyagondnoki Szolgálat

Dobai Károly

Tanyagondnok

 

Fenntartó: Csákvár Város Önkormányzata
Székhelye: 8083 Csákvár, Szabadság tér 9.
Ügyfélfogadás helye: 8083 Csákvár, Szabadság tér 9.
Képviselője: Illés Szabolcs polgármester
Elérhetősége: www.csakvar.hu
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szakmai Program: Letöltés

 

 

MENETREND

Móric major > Esterházy Móric Nemzetiségi Német Általános Iskola

Megálló

Érkezés/Indulás

1.

Móric major buszmegálló

6.05

7.30

14.08

2.

Móric major bejárati út

6.07

7.32

14.10

3.

Kossuth utca 57.

6.10

7.35

14.13

4.

MESE-VÁR Óvoda

-

7.38

-

5.

Autóbusz állomás

6.13

7.40

14.15

6.

Esterházy Móric Nemzetiségi Német Általános Iskola (régi épület)

-

7.43

-

 Esterházy Móric Nemzetiségi Német Általános Iskola > Móric major

Megálló

Érkezés/Indulás

1.

Esterházy Móric Nemzetiségi Német Általános Iskola (régi épület)

-

15.45

2.

Autóbusz állomás

14.00

15.46

3.

MESE-VÁR Óvoda

-

15.48

4.

Kossuth utca 57.

14.02

15.50

5.

Móric major bejárati út

-

-

6.

Móric major buszmegálló

14.07

15.55

 

A tanyagondnoki szolgáltatás célja Móric majorban élők életminőségének javítása a településrészen nem található szolgáltatásokhoz való eljuttatás által. Kiemelt célcsoport a fiatal és idős korosztály, akiknek a közszolgáltatások és állami intézmények igénybevételéhez nélkülözhetetlen a szolgálat megléte.

 

Ellátandó tevékenységek, szolgáltatások típusai:

A szolgáltatás során az önkormányzat rendeletében a tanyagondnoki szolgáltatás számára meghatározott közvetlen, személyes szolgáltatások közül alapfeladatnak minősül

a) közreműködés
aa) az étkeztetésben,
ab) a közösségi és szociális információk szolgáltatásában;

b) az egészségügyi ellátáshoz való hozzájutás biztosítása, így
ba) a háziorvosi rendelésre szállítás,
bb) az egyéb egészségügyi intézménybe szállítás,
bc) a gyógyszerkiváltás és a gyógyászati segédeszközökhöz való hozzájutás biztosítása;

c) az óvodáskorú gyermekek szállítása, így
ca) az óvodába szállítás,
cb) az egyéb gyermekszállítás.

A szolgáltatás során az önkormányzat rendeletében a tanyagondnoki szolgáltatás számára meghatározott közvetlen, személyes szolgáltatások közül kiegészítő feladatnak minősülnek a lakossági szolgáltatások, így

a) a közösségi, művelődési, sport- és szabadidős tevékenységek szervezése, segítése,
b) az egyéni hivatalos ügyek intézésének segítése, lakossági igények továbbítása,
c) az egyéb lakossági szolgáltatások, illetve egyéb alapszolgáltatások biztosításában való közreműködés.

A szolgáltatás során az önkormányzat rendeletében a tanyagondnoki szolgáltatás számára meghatározott, az önkormányzati feladatok megoldását segítő, közvetett szolgáltatásnak minősül

a) tanyagondnoki szolgálat által nyújtott közvetett – az önkormányzati feladatok megoldását segítő – szolgáltatások

 

A szolgáltatás igénybevételére jogosultak köre:

A településen életvitelszerűen tartózkodó lakosság, amely szociális körülményei, ezen belül kora, egészségi állapota és egyéb aktuális élethelyzete alapján alkalmilag vagy tartósan jogosulttá válik a tanyagondnoki szolgáltatás igénybevételére.

 

A szolgáltatás igénybevételi szándékának jelzése

A szolgáltatással ellátott településrész lakosságát értesíteni kell a lehetőségekről. A lakosok szolgáltatás iránti igényeiket a tanyagondnoknál, a családgondozónál, a polgármesternél vagy a Csákvári Közös Önkormányzati Hivatalnál személyesen vagy telefonon jelezhetik.

A szolgáltatásra igényt tartó személy a településen belüli szolgáltatási igényét legalább egy munkanappal előbb bejelenti és egyezteti a tanyagondnokkal, a településen kívüli szolgáltatási igényét pedig három munkanappal előbb kell bejelentenie és egyeztetnie. A feladatellátás a bejelentés sorrendjétől, a szolgáltatást igénybevevők számától és a bejelentett probléma fontosságától függ.

A tanyagondnok a szolgáltatást igénybe vevővel, illetve annak törvényes képviselőjével megállapodást köt.

A megállapodás tartalmazza

  1. a) az ellátás időtartamát (a határozott vagy határozatlan időtartam megjelölését),
  2. b) a nyújtott szolgáltatások formáját, módját, körét,
  3. c) valamint annak tényét, hogy az ellátás térítésmentesen vehető igénybe.

Azon szolgáltatási, szállítási igényeket, amelyek eltérnek a rendszeres tevékenységektől, a polgármesterrel kell egyeztetni.

A tanyagondnoki szolgáltatás során az igények teljesítésének mérlegelésekor ügyelni kell arra, hogy az időben is rendszeres, közvetlen, személyes szolgáltatások körébe tartozó alapellátási feladatok nem sérülhetnek, valamint a gazdaságosság szempontjának figyelembe vételével kell dönteni.

 

Igénybevétel díja:

A tanyagondnoki szolgáltatás valamennyi eleme térítésmentes.

 

Panasztételi eljárás

Panasszal a fenntartó felé írásban beadott kérelemmel lehet fordulni. A panaszt a fenntartó három munkanapon belül köteles elbírálni és írásban megválaszolni. Amennyiben a szolgáltatás igénylője a választ nem tartja kielégítőnek, az ellátottjogi képviselő útján érvényesítheti jogait.

honlap készítés webáruház készítés