„Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek. A sütik használatát bármikor letilthatja! Bővebb információkat erről Adatkezelési tájékoztatónkban olvashat.”

Álláslehetőség (igazgatási irodavezető)

 

 

Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal

                           

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Igazgatási irodavezető

munkakör betöltésére

A közszolgálati jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Fejér megye, 8083 Csákvár, Szabadság tér 9.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A testületek döntéseinek előkészítésében és a döntések végrehajtásában való közreműködés, az irodavezetői feladatok ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

 

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Csákvári Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők illetménykiegészítéséről szóló 32/2016. (XII.20) önkormányzati rendelete, illetve a hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők 2022. évi illetményalapjáról szóló 3/2022. (II.28) rendelete, valamint a Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal béren kívüli juttatások (Cafeteria) szabályzata rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Főiskola/egyetemi szintű – Közigazgatás szervezői vagy jogi képesítés,
  • Közigazgatási szakvizsga,
  • 6 hónap próbaidő vállalása,
  • Office felhasználói szintű ismerete,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

 

  • Közigazgatásban szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • Önkormányzati területen szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • Vezetői tapasztalat
  • ASP rendszer ismerete

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Fényképes szakmai önéletrajz 87/2019. (IV.23) Kormányrendelet 1. számú melléklete szerint,
  • Motivációs levél,
  • Az iskolai végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata,
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
  • Nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázatot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik,
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálását követően amennyiben az eredménytelen, a pályázati dokumentációt a pályázó részére a pályázat kiírója visszaküldje vagy megsemmisítse.

A munkakör betölthetőségének időpontja: Elbírálást követően azonnal betölthető

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. május 2.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kiss Jolán címzetes főjegyző nyújt, a 22-582-310-es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (8083 Csákvár, Szabadság tér 9.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosítószámot: CSV/402/2022 valamint a munkakör megnevezését: Igazgatási irodavezető.

vagy

  • Elektronikus úton Kiss Jolán címzetes főjegyző részére a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. E-mail címen keresztül

 

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatok elbírálásáról a kinevezési jogkör gyakorlója dönt. A pályázók az eredményről legkésőbb a pályázat elbírálását követő 3 munkanapon belül tájékoztatást kapnak. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. május 6.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.csakvar.hu honlapon szerezhet.

 

honlap készítés webáruház készítés