Álláslehetőség (titkársági ügyintéző)
Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Csákvári Közös Önkormányzati Hivatal
titkársági ügyintéző
munkakör betöltésére.
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): A polgármesteri és jegyzői titkárság operatív feladatainak ellátása, a szakmai vezetők munkájának támogatása. Emlékeztetők, levelek, feljegyzések, adatszolgáltatások elkészítése, kezelése. Másolási, digitalizálási feladatok ellátása. A polgármesterhez és a jegyzőhöz érkező ügyfelek, vendégek fogadása, reprezentációs feladatok ellátása. Hivatali kapura érkező iratok kezelése, adminisztrációja. Iktatási feladatok ellátása az ASP iratkezelő szakrendszerben. A hatósági hirdetmények közzétételével kapcsolatos ügyintézés. Képviselő-testületek és bizottságaik munkájának segítése.
Betöltendő állás szakmacsoportja: adminisztráció
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Ügyviteli
Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
Határozatlan, 40 óra, teljes munkaidő (heti 40 óra), Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Csákvár
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A pályázat benyújtható az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre. A pályázattal kapcsolatban felmerülő kérdésekre tájékoztatást Tóth Zoltán jegyző ad a +36 (22) 582-310/12 telefonszámon. A jelentkezések elbírálása folyamatos. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, a pályázatot lezárhatja. A pályázat kiírója fenntartja magának a visszavonás, valamint a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
Büntetlen előélet
Cselekvőképesség
Magyar állampolgárság
Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
4. Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma - középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség , Általános programok és képzések, m.n.s., Középiskolai végzettség
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
Kiváló gépírási ismeretek
Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
Pályázat elbírálása során előnyt jelent
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Nem
Egyéb pályázati előnyök:
- közigazgatási alapvizsga
- ügyintéző titkár / jegyzőkönyvvezetési szakképesítés
- önkormányzati hivatalban szerzett szakmai tapasztalat
- ASP irat szakrendszer ismerete
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
Önállóság (alap)
Kommunikáció (ügyfélszolgálati)
Szervezőkészség, koordináció (ügyintézői)
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata
fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
A pályázat benyújtásának határideje: 2024.05.05. 23:55
A pályázat elbírálásának módja: A pályázat elbírálása a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján előszűrt pályázók személyes meghallgatását követően történik. A pályázat elbírálásáról a polgármester egyetértésével a jegyző dönt. A kinevezésre 6 hónap próbaidő kikötésével kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024.05.06. 23:55
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2024.05.07.