Csákvár Város Önkormányzata az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól szóló 18/2016. (IX. 30.) önkormányzati rendelete 5. § (1) bekezdésére figyelemmel a következő pályázati felhívást teszi közzé a Csákvár Város Önkormányzata Képviselő-testületének 331/2018.(XII. 11.) határozata alapján:
1. Pályázatot kiíró szerv megnevezése, székhelye: Csákvár Város Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) 8083 Csákvár, Szabadság tér 9.
2. Pályázat célja: az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodás szabályairól szóló 18/2016. (IX. 30.) önkormányzati rendelete 5. § (1) bekezdése szerinti versenytárgyalás, illetőleg a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 11. § (16) bekezdése szerinti versenyeztetés.
3. Pályázat jellege: nyilvános
4. A Pályáztat tárgya: A Csákvár 1985 hrsz.-on felvett, természetben a 8083 Csákvár, Szent Mihály tér 10. szám alatti „kivett általános iskola” megnevezésű ingatlan kereskedelmi, vendéglátási és turisztikai célú hasznosítása bérleti konstrukció keretében.
5. A pályázat feltételei:
5.1. Az ajánlatnak tartalmazni kell az ajánlattevő részletes és jogilag kötelező erejű nyilatkozatát:
- a pályázati felhívásban foglalt feltételek elfogadására,
- az általa vállalt szolgáltatásokra és kötelezettségekre,
- a bérleti díj összegére (nettó Ft/év),
- az ajánlati kötöttségre
vonatkozóan.
Nyilatkoznia kell továbbá arra vonatkozóan, hogy
- a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI törvény 3. § (1) bekezdés 1. pontja szerinti átlátható szervezetnek minősül
- nem áll csőd-, felszámolási, illetve végelszámolási eljárás alatt,
- nincs lejárt köztartozása,
- nincs az Önkormányzattal szemben (bármely ügyletből eredő) tartozása.
5.2. Az ajánlat csak akkor érvényes, ha az ajánlattevő igazolja, hogy az 1.000.000,- Ft összegű biztosítékot rendelkezésre bocsátotta úgy, hogy az összeget az Önkormányzat 73611060-00317320 számú számlájára átutalta. A pályázathoz csatolni kell a biztosíték átutalásáról szóló igazolást.
6. Az ajánlatok benyújtásának helye és ideje: Csákvári Polgármesteri Hivatal (8083 Csákvár, Szabadság tér 9.), ügyfélfogadási időben.
7. Az ajánlatok benyújtásának módja: az ajánlatok benyújthatók személyesen vagy postai úton. Az ajánlatot zárt borítékban, két példányban – 1 db eredeti és 1 db másolati példányban, az eredeti példány megjelölésével – kell benyújtani. Az ajánlatokat aláírással, nem természetes személy pályázó esetén cégszerű aláírással kell ellátni. A borítékra rá kell írni: „Pályázat a 8083 Csákvár, Szent Mihály tér 10. szám ingatlan kibérlésére.”
8. Az ajánlatok benyújtásának határideje: 2019. január 7. napja 12.00 óra (a postai úton feladott pályázatoknak ezen időpontig be kell érkezniük).
9. A pályázatok bontásának időpontja, helye: 2019. január 8. napja 16.00 óra, Csákvári Polgármesteri Hivatal (8083 Csákvár, Szabadság tér 9.) tárgyalóterme.
A pályázat bontása – külön meghívás nélkül – a megjelent pályázók jelenlétében történik.
10. Az ajánlati kötöttség időtartama: az ajánlatok benyújtásától számított 30 nap.
11. A jelen pályázattal kapcsolatban további információ kérhető: Dr. Kardkovács és Társai Ügyvédi Iroda (1024 Budapest, Széll Kálmán tér 5. I/1.; Telefon: (+361) 465-0223; Fax: (+361) 799-9909; E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..)
12. Az ajánlatok elbírálásának szempontja: az Önkormányzat a legmagasabb összegű ajánlatot hirdeti ki nyertesként.
13. Az Önkormányzat tájékoztatja az ajánlattevőket az alábbiakról:
13.1. Az Önkormányzat a pályázati biztosíték összegét 1.000.000,- Ft összegben határozza meg. Amennyiben a nyertes pályázóval a pályázónak felróható okból nem jön létre a bérleti szerződés, a nyertes pályázó a pályázati biztosítékot elveszíti, az az önkormányzatnál marad, a nem nyertes pályázóknak pedig visszafizetésre kerül.
13.2. Az ingatlan kereskedelmi, vendéglátási és turisztikai tevékenység céljából vehető bérbe.
13.3. Ha a pályázat nyertesével a szerződés megkötése a szerződéskötésre nyitva álló határidőben meghiúsul, vagy a szerződés aláírása után a nyertes pályázó a szerződést nem, vagy nem szerződésszerűen teljesíti, és ezért az Önkormányzat a szerződéstől eláll vagy felmondja azt, úgy az Önkormányzat jogosult a soron következő pályázóval azonos feltételek mellett szerződést kötni vagy új pályázatot kiírni. A bérleti szerződés időtartama 15 év.
13.4. A bérleti díjat éves díjként kell megajánlani és megfizetni. Az Önkormányzat a bérleti díjat évente egyszer emeli, a KSH által közölt, a tárgyévet megelőző éves infláció mértékével megegyező, de legalább 2,5% mértékben.
13.5. Az Önkormányzat a benyújtásra nyitva álló határidő lejártáig a pályázati felhívását bármikor visszavonhatja vagy módosíthatja. Az Önkormányzat jogosult továbbá a pályázatot eredménytelenné nyilvánítani, ha a benyújtott ajánlatok nem felelnek meg az elvárásainak.
13.6. A pályázat tárgyát képező ingatlan udvarból, és a rajta álló épületből áll. Az épület a következő helyiségekből áll: 2 db raktár, előkészítő, közlekedő folyosó, szociális helyiségek (WC, öltöző, fürdő), konyha, edénytároló, fehér mosogató, fekete mosogató, pince, ebédlőhelyiségek, a főfal irányába eső előtér, WC-k, mosdók, kazán helyiség, tanári szoba (iroda), 8 db szoba, közlekedő helyiség. Az udvar alapterülete 1072 m2, az épület nettó alapterülete 691 m2.
14. A pályázatok elbírálásának módja, várható ideje: a beérkezett pályázatok véleményezését bírálóbizottságként Csákvár Város Önkormányzat Képviselő-testületének Pénzügyi és Jogi Bizottsága végzi. A nyertes pályázatról a bírálóbizottság véleménye és javaslata alapján Csákvár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 2019. január 29-i testületi ülésén dönt. Az Önkormányzat a pályázat eredményéről a döntést követően haladéktalanul, de legkésőbb a testületi ülést követő 15 munkanapon belül írásban értesíti valamennyi pályázót.
15. A szerződéskötés legkésőbbi időpontja: Az eredményről szóló tájékoztatás megküldésének napját követő 10. nap. A szerződés hatálybalépésének napja: 2019. július 1.
Letöltések:
Csákvár, 2018. december 21.
Illés Szabolcs
polgármester